Πρωτοσέλιδο

Ένθετο Περιοδικό

Ένθετο Περιοδικό

Αθλητική Πολιτεία

Αθλητική Πολιτεία

Π.Μοσχολιός:έχω να προσφέρω πολλά περισσότερα

Αναρτήθηκε από Πολιτεία Αιτωλών & Ακαρνάνων | 5/19/2010 06:59:00 μ.μ.



«Καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υποψηφιότητα από τη Ν.Δ.»
Σε συνέντευξη του που παραχώρησε στην «ΠOΛΙΤΕΙΑ ΑΙΤΩΛΩΝ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ» και τον Δημήτρη Παπαδάκη ο δήμαρχος Αγρινίου Παύλος Μοσχολιός εμφανίζεται ικανοποιημένος από τη διεύρυνση που επεφύλαξε ο «Καλλικράτης» για το Αγρίνιο λέγοντας πως «η εξέλιξη αυτή, όπως προδιαγράφεται με την κατάθεση του νομοσχεδίου, θα αποβεί προς όφελος όλων, και των κατοίκων των Δήμων Αρακύνθου και Μακρυνείας αλλά και των κατοίκων των άλλων Δήμων που συγκροτούν το νέο Δήμο Αγρινίου». Θεωρεί παράλληλα «σίγουρη την επιτυχία του νέου εγχειρήματος». «Σαφώς και υπάρχει σχέδιο, το οποίο θα παρουσιάσουμε το επόμενο διάστημα στο λαό της περιοχής» λέει για την Τριχωνίδα. Για τις διενέξεις που εμφανίστηκαν κατά τη διαβούλευση σημειώνει πως «σε μια δημόσια συζήτηση, είναι φυσικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και προτάσεις, οι οποίες είναι σεβαστές. Τώρα το θέμα αυτό έχει λήξει και περάσαμε στο επόμενο στάδιο» .Καλεί παράλληλα «όλους τους συναδέλφους της αυτοδιοίκησης που προέρχονται από τους Δήμους που συγκροτούν το νέο Δήμο Αγρινίου, να συνδιαμορφώσουμε ένα πρόγραμμα ανάπτυξης της περιοχής και να εγγυηθούμε την εφαρμογή του». Για το Εφετείο τονίζει πως «σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας και τις προσπάθειές μας, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να μην παραπεμφθεί το θέμα στις καλένδες». «Ποτέ στη ζωή μου δεν επιφύλαξα για τον εαυτό μου το ρόλο του σχολιαστή απόψεων και δεν θα το κάνω και τώρα. Όλοι μας μιλάμε με το έργο μας» λέει με νόημα και υπογραμμίζει πως «είμαι Δήμαρχος τριάμισι χρόνια και πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει την προσφορά μου στο Δήμο. Αντίθετα, θεωρώ ότι έχω να προσφέρω πολλά περισσότερα στη νέα τετραετία». Για τις προθέσεις του ο κ. Μοσχολιός ξεκαθαρίζει πως «για τη νέα δημοτική περίοδο, είμαι έτοιμος και όταν έρθει η ώρα θα καταθέσω για έγκριση στους συνδημότες μας, όχι μόνο το όραμά μου, αλλά ένα καλά επεξεργασμένο πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει συγκεκριμένους στόχους, χρονοδιαγράμματα και δεσμεύσεις».Ερωτώμενος για τις διαδικασίες στην περίπτωση που εμφανιστούν και άλλοι ενδιαφερόμενοι από τον πολιτικό του χώρο αναφέρει πως «το ΠΑΣΟΚ, εάν και εφόσον παρουσιαστεί τέτοιο ζήτημα, έχει τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες θα το αντιμετωπίσει» ενώ για τις διεργασίες στο χώρο της Ν.Δ. λέει χαρακτηριστικά: «Καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υποψηφιότητα» .

Δείτε αναλυτικά εδώ τη συνέντευξη