Πρωτοσέλιδο

Ένθετο Περιοδικό

Ένθετο Περιοδικό

Αθλητική Πολιτεία

Αθλητική Πολιτεία

Μια σταρ των ΗΠΑ με καταγωγή απο το Αγρίνιο

Αναρτήθηκε από Πολιτεία Αιτωλών & Ακαρνάνων | 3/31/2010 01:38:00 μ.μ.

Μισή Ελληνίδα, μισή Μεξικάνα είναι η Melissa Jimenez, ένα από τα ανερχόμενα αστέρια της αμερικανικής showbiz. Η Melissa γεννήθηκε το 1986 στη Νέα Υόρκη, όπου λίγα χρόνια πριν είχαν εγκατασταθεί οι γονείς της από το ΜεξικόH μητέρα της Μαρία κατάγεται από το Αγρίνιο, απ’ όπου είχε φύγει ο παππούς της πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, για αναζήτηση καλύτερης ζωής στο Μεξικό. «Είμαι περήφανη για την καταγωγή μου. Μισή Μεξικανή, μισή Ελληνίδα, τέλειος συνδυασμός! Οσο για το όνομά μου είναι καθαρά ελληνικό, το επέλεξε η μητέρα μου, επειδή ήμουν γι’ αυτή η “μελισσούλα” της», δήλωσε στο «ΘΕΜΑ». Ο πατέρας της Horacio και η μητέρα της Μαρία είναι μουσικοί και τα πρώτα χρόνια στις ΗΠΑ συμμετείχαν στην ορχήστρα του club «Sirocco» στη Νέα Υόρκη, ενώ στη συνέχεια δημιούργησαν τη δική τους. (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» 28-2-10 )