Πρωτοσέλιδο

Ένθετο Περιοδικό

Ένθετο Περιοδικό

Αθλητική Πολιτεία

Αθλητική Πολιτεία

Xρ.Βερελής:"Θα είμαι υποψήφιος"

Αναρτήθηκε από Πολιτεία Αιτωλών & Ακαρνάνων | 8/30/2009 09:45:00 μ.μ.

«Θα είμαι υποψήφιος και δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος ως εκλεγμένος Βουλευτής».Με αυτή την δήλωσή του ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ και βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας μέχρι τον περασμένο Μάιο (όταν και υπέβαλλε την παραίτηση του)Χρίστος Βερελής ξεκαθαρίζει τις προθέσεις του αναφορικά με τη συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στις προσεχείς εκλογές. Αναλυτικά η δήλωσή του έχει ως εξής:
«Υπάρχει μια φιλολογία εάν θα είμαι υποψήφιος Βουλευτής. Έκανα μια πολιτική πράξη η οποία είχε ευθύνη και κόστος. Έρχεται η ώρα της δικαίωσης. Η ενέργειά μου αυτή δεν έβλαψε, ωφέλησε, ωφέλησε το κόμμα και τον θετικό πολιτικό κόσμο. Τώρα που έρχεται η ώρα της δικαίωσης έχω να αναφέρω μια σειρά από πράγματα σε όσους επιζητούν να φύγω και να αφήσω μια θέση κενή.
Έχω μια άποψη ότι οι πολιτικοί πρέπει να κρίνονται από τον λαό στις κάλπες και όχι από το κουτσομπολιό και τους ψιθύρους στα καφενεία και στα κλειστά γραφεία. Δεν έκανα ποτέ κάτι τέτοιο και προφανώς δεν θα αφήσω να συμβεί κάτι τέτοιο για τον εαυτό μου.
Θα είμαι υποψήφιος και δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος ως εκλεγμένος Βουλευτής.
Με τίμησαν οι πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και με εξέλεξαν τέσσερις συνεχείς φορές Βουλευτή. Εκτιμώ ότι προσπάθησα να ανταποκριθώ με όλες τις δυνάμεις μου στην ευθύνη που είχα αναλάβει.
Η περιοχή μας χρειάζεται στήριξη από την πολιτεία και πίεση προς τα κέντρα εξουσίας για την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει. Αυτή την προσπάθεια πρέπει να την κάνουμε με σχεδιασμό, ενότητα και συνεργασία».