Πρωτοσέλιδο

Ένθετο Περιοδικό

Ένθετο Περιοδικό

Αθλητική Πολιτεία

Αθλητική Πολιτεία

«Γελοιοποίησε τη διαδικασία»

Αναρτήθηκε από Πολιτεία Αιτωλών & Ακαρνάνων | 8/25/2010 08:34:00 μ.μ.

Παλινωδίες, ανικανότητα στη διαχείριση, ερασιτεχνισμούς και σωρεία κακών χειρισμών καταλογίζουν στον Βασίλη Μιχαλολιάκο τοπικά, αυτοδιοικητικά και κομματικά στελέχη, ενδιαφερόμενοι για υποψηφιότητες αλλά ακόμη και υψηλόβαθμοι πολιτικοί παράγοντες της Αιτωλοακαρνανίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι για το δήμο Ακτίου-Βόνιτσας διαβεβαιώνε τους ντόπιους παράγοντες πως δεν θα δώσει στήριξη σε κανέναν υποψήφιο προκαλώντας διχασμό και την εκδήλωση της υποψηφιότητας Φερεντίνου.Τώρα καλειται η Ν.Δ.να τα μαζέψει. Αποκαλυπτικά πάντως είναι όσα λέει ο Νίκος Μουρκούσης, που αποχώρησε από τη διαδικασία χρίσματος της Ν.Δ.Λάβρος εμφανίζεται πλέον μιλώντας στην «ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΙΤΩΛΩΝ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ» λέγοντας πως «ο Β.Μιχαλολιάκος με προέτρεψε να ξεκινήσω την πορεία μου στο λαό αλλά και την στελέχωση του συνδυασμού μου, μιας και κανείς άλλος δεν εξέφρασε ανάλογη πρόθεση" .Συγκεκριμένα αναφέρει ο Νίκος Μουρκούσης:"

"Βεβαίως έχει υπάρξει συνάντηση στα γραφεία του κόμματος, όταν εξέφρασα προσωπικά στον κ. Μιχαλολιάκο την πρόθεσή μου να διεκδικήσω την επίσημη στήριξη της Ν.Δ. Ο ίδιος μάλιστα με προέτρεψε να ξεκινήσω την πορεία μου στο λαό αλλά και την στελέχωση του συνδυασμού μου, μιας και κανείς άλλος δεν εξέφρασε ανάλογη πρόθεση. Από την πρώτη συνάντησή μας έως σήμερα, έχω προσπαθήσει επανειλημμένες φορές να επικοινωνήσω με το γραφείο του – όπως άλλωστε είχαμε συνεννοηθεί – χωρίς να το κατορθώσω. Μόνιμο πρόσχημα της γραμματέως, ήταν ο φόρτος εργασίας του κ. Μιχαλολιάκου. Αν μη τι άλλο περίμενα ευθύτερη αντιμετώπιση".

Βεβαίως έχει υπάρξει συνάντηση στα γραφεία του κόμματος, όταν εξέφρασα προσωπικά ".